Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 11:45:26 +0300

Tere!

Kadrina Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/18064 
aadressile Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Kadrina alevik, Tööstuse tn 
33c, Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Kadrina alevik, Tööstuse tn 33c, 
Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Kadrina alevik, Tööstuse tn 33c, 
Lääne-Viru maakond, Kadrina vald, Kadrina alevik, Tööstuse tn 33c (HAKA 
Plast välistuletõrjeveevarustus, Veetorustik, Tuletõrje veevõtukoht, 
Sademeveetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine asutusega, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud ehitusteatise esemega (alus EHS § 36 lg 5 pn 2)

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27060355>  (menetlus nr: 
442490), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kadrina Vallavalitsus) või menetleja (AIVAR ARUJA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister